Zwrot produktu

W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.
Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową na adres kontakt@zabawkids.pl, lub po prostu odeślij Produkty w nienaruszonym stanie z całą zawartością i oryginalnym pudełkiem na adres:

ZK TOYS SP. Z.O.O.
NIP: 7831890201
ul. 29 Stycznia 93
89-422 Sypniewo
+48570457115

w przesyłce wystarczy, że podasz nam swój numer zamówienia z dopiskiem zwrot

Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Czas na zwrot 30 dni

 

Reklamacja

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.

Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata. Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).

PRZED ODESŁANIEM PRODUKTU NA REKLAMACJĘ, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI KONIECZNIE PODAJĄC SWÓJ NUMER ZAMÓWIENIA, KOLEJNE KROKI ZWIĄZANE Z REKLAMACJĘ PRZEŚLEMY CI DROGĄ MAILOWĄ

kontakt@zabawkids.pl

Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.

Często zadawane pytania

FAQ

Większość przesyłek wysyłamy do godziny 15 tego samego dnia

Tak jak najbardziej

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym otrzymał towar. Towar należy zwrócić bezpośrednio na podany adres, 29 Stycznia 93 89-422 Sypniewo w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z wszystkimi częściami towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Nadawca. Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem, lub do paczkomatu nie są przyjmowane.

 Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Pomimo że przed wysyłką sprawdzamy czy towar jest kompletny i w 100% sprawny to zdarzają się wpadki podczas transportu dlatego zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub poprzez e-mail, jest kilka opcji od zwrotu pieniędzy po wymianę towaru.